! Jen do 17. prosince !
Garantujeme doručení do Vánoc u objednávek vytvořených do 17. prosince (zboží skladem). Po tomto datu už balíky občas cestují déle, než bychom si všichni přáli.

Pracovní dobu přes svátky naleznete
zde.
Menu Zavřít
Úvod Blog Vrácení zboží, reklamace a odstoupení od smlouvy

Vrácení zboží, reklamace a odstoupení od smlouvy

Vrácení zboží, reklamace a odstoupení od smlouvy

Jak řešit vrácení, reklamaci nebo odstoupení od nákupu

Může se stát, že zakoupený produkt neodpovídá vašim představám, přišel omylem jiný kus, nebo jste si prostě nákup rozmysleli. Jindy se může objevit závada a je potřeba zboží reklamovat. V KTS-AME s.r.o. dbáme na to, abyste přesně věděli, jak v takové situaci postupovat, a cítili se při tom jistě a pohodlně.


Vrácení zboží do 14 dnů – bez nutnosti uvádět důvod

Spotřebitel má dle zákona právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy, a to bez udání důvodu.
Stačí nám zaslat e-mail na adresu reklamace@ame.cz nebo dopis na:

KTS-AME s.r.o.
Karla Čapka 60/13
500 02 Hradec Králové

Pro snazší vyřízení můžete využít náš formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to povinné – postačí i stručná zpráva s informací, že chcete zboží vrátit.

Zboží je nutné odeslat nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení.
Poštovné hradí zákazník. Jakmile zboží dorazí zpět, vrátíme vám peníze na účet – nejpozději do 14 dnů od doručení zásilky.

💡 Upozornění: Vrátit lze pouze zboží, které není poškozené či výrazně opotřebené. Vyzkoušet ho můžete pouze v míře, která odpovídá běžnému vyzkoušení v kamenné prodejně.


Kdy není možné zboží vrátit

Zákon stanovuje několik výjimek, kdy vrácení zboží bez udání důvodu není možné, například:

  • u produktů vyrobených na zakázku nebo upravených podle přání zákazníka,

  • u zboží hygienického charakteru, které bylo otevřeno,

  • u digitálního obsahu dodaného online,

  • u zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo smíchaného s jiným materiálem.

Pokud si nejste jistí, zda váš výrobek lze vrátit, kontaktujte nás – rádi poradíme.


Reklamace vadného zboží

Pokud se na výrobku projeví vada, můžete jej reklamovat do 24 měsíců od převzetí.
Stačí zaslat e-mail na reklamace@ame.cz nebo zboží přímo odeslat na adresu:

KTS-AME s.r.o.
Karla Čapka 60/13
500 02 Hradec Králové

K zásilce připojte krátký popis závady, číslo objednávky a své kontaktní údaje.
Po přijetí vám vystavíme potvrzení o reklamaci a začneme její řešení.

Podle charakteru vady můžeme nabídnout opravu, výměnu, přiměřenou slevu, nebo – v případě podstatné závady – i vrácení peněz. O průběhu vás budeme vždy informovat.


Tipy pro rychlé a bezproblémové vyřízení

  • Uchovejte si doklad o nákupu (fakturu či účtenku).

  • Pokud to jde, přiložte fotografii závady nebo výrobního štítku.

  • Zboží pečlivě zabalte, aby se během přepravy dále nepoškodilo.


Shrnutí

  • Vrácení bez důvodu: do 14 dnů od převzetí.

  • Reklamace vad: do 24 měsíců od nákupu.

  • Adresa: KTS-AME s.r.o., Karla Čapka 60/13, 500 02 Hradec Králové.

  • E-mail: reklamace@ame.cz

Naším cílem je, abyste se při řešení vrácení nebo reklamace cítili jistě. Pokud si s čímkoli nevíte rady, kontaktujte nás – ochotně vám poradíme a vše vyřešíme krok za krokem.

29. 10. 2025