! Jen do 17. prosince !
Garantujeme doručení do Vánoc u objednávek vytvořených do 17. prosince (zboží skladem). Po tomto datu už balíky občas cestují déle, než bychom si všichni přáli.

Pracovní dobu přes svátky naleznete
zde.
Menu Zavřít
Úvod Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád KTS-AME s.r.o. (OpravSnadno.cz)

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje postup kupujícího a prodávajícího při uplatňování práv z vadného plnění a záruky za jakost zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu www.opravsnadno.cz.

Prodávající:
KTS-AME s.r.o., Karla Čapka 60/13, 500 02 Hradec Králové, IČO 42194407
Reklamace: reklamace@ame.cz

Adresa pro zaslání reklamace:
KTS-AME s.r.o., Karla Čapka 60/13, 500 02 Hradec Králové


2. Uplatnění reklamace

Kupující uplatňuje reklamaci bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistí.

Pro uplatnění reklamace přiložte:

  • kontaktní údaje,

  • číslo objednávky/doklad o koupi,

  • popis závady,

  • požadovaný způsob vyřízení reklamace.

Zboží musí být zasláno kompletní, čisté a bezpečně zabalené.

Formulář pro reklamaci ke stažení:

📄 https://www.opravsnadno.cz/content/wysiwyg/formular.pdf
(Lze použít i pro odstoupení – je univerzální pro nahlášení vady či vrácení zboží.)


3. Práva z vadného plnění (obecně)

Po zjištění vady vzniká kupujícímu nárok na práva z vadného plnění.

Podstatné porušení smlouvy:

Kupující může požadovat:
a) dodání nové věci bez vady,
b) dodání chybějící věci,
c) opravu věci,
d) přiměřenou slevu,
e) odstoupení od smlouvy.

Nepodstatné porušení smlouvy:

Kupující může požadovat:

  • odstranění vady, nebo

  • přiměřenou slevu.

Volba práva musí být oznámena při reklamaci.


4. Reklamace spotřebitele (záruka 24 měsíců)

Spotřebitel může uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí.

Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí:

  • má sjednané či obvyklé vlastnosti,

  • je vhodné k uvedenému účelu,

  • odpovídá vzorku/předloze,

  • má odpovídající množství a parametry,

  • splňuje právní předpisy.

Opakující se nebo vícenásobná vada

Kupující může žádat výměnu, opravu, nebo odstoupení od smlouvy.

Sleva z ceny

Možná v případě neodstranitelné vady, nebo pokud prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době.


5. Odborná montáž a správné užívání

Pokud výrobek vyžaduje odbornou montáž nebo antistatické pracoviště (např. elektronické součástky), může prodávající požadovat doložení správné odborné instalace.


6. Kdy nelze reklamaci uznat

Reklamace se neuzná zejména pokud:

  • vada vznikla neodborným zacházením, nesprávnou montáží či používáním,

  • zboží je mechanicky poškozené, nekompletní, výrazně opotřebené,

  • vada byla oznámena pozdě,

  • kupující neprokáže odbornou montáž tam, kde je vyžadována.


7. Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena:

  • bez zbytečného odkladu,

  • nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak.

Kupující obdrží písemné potvrzení o:

  • datu přijetí reklamace,

  • způsobu vyřízení,

  • provedení opravy a její délce.


8. Reklamace podnikatele

Podnikatel uplatňuje vady bezodkladně po jejich zjištění.
Záruka za jakost se neposkytuje, pokud nebylo sjednáno jinak.
Řídí se obecnou odpovědností za vady dle občanského zákoníku.


9. Náklady na dopravu při reklamaci

  • Kupující zasílá zboží na své náklady.

  • V případě uznané reklamace prodávající hradí náklady související s vyřízením reklamace.


10. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek a je účinný od 13. 3. 2024.
Aktuální znění je dostupné na:
https://www.opravsnadno.cz/obchodni-podminky-2/

18. 11. 2025